poniedziałek, 8 lutego 2016

LBA - Liebster Blog Award

LBA - LIEBSTER BLOG AWARD

Zostałam nominowana do LBA przez Weronikę z bloga http://myylifeedreamss.blogspot.com
Bez zbędnych wstępów przejdźmy do konkretów.

Co to jest LBA?

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”. 



1. Co robisz w wolnym czasie?
Czytam, spotykam się z przyjaciółmi i oglądam filmy.
2. Jakie masz hobby?
Taniec.
3. Jakie masz plany wobec bloga na przyszłość? 
Nie mam planów ;3.
4Jakbyś opsał/a swój blog?
Jednym zdaniem to "o wszystkim i o Niczym". 
5. Co denerwuje Cię u innych osób?
Jak gadają o rzeczach które i tak nikogo nie interesują.
6. Dlaczego postanowiłeś/aś pisać bloga?
Bo chciałam mieć takie małe internetowe miejsce które mogą odwiedzać inni.
7. Na czyj koncert chętnie byś poszedł/poszła?
Ariana Grande, zawsze chciałam zobaczyć jak śpiewa na żywo 
8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Nie mam pojęcia, kiedyś myślałam o architekcie albo dietetyku, ale to było dawno.
9. Lubisz podróżować?
Kocham dotąd byłam w krajach takich jak  Hiszpania, Maroko, Bułgaria, Turcja, Chorwacja i Grecja.
10. Jaki jest Twój ulubiony film?
Jednego filmu nie mam ulubionego, kocham cała seria Harrego Pottera 
11. Jaki/a jest Twój ulubiony aktor/aktorka?
Alan Rickman 

Pora na to, żebym i ja kogoś nominowała

Moje pytania:
1. Ile już prowadzisz bloga?
2. Czy to twój pierwszy blog?
3. Co byś chciała zmienić jeszcze w blogu?
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
5. Ulubiony rodzaj filmów?
6. Czy masz jakąś pasję, jak tak to jaką?
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa, dlaczego akurat ta?
8. Jakie są trzy dominujące cechy twojego charakteru?
9. Dlaczego taka nazwa bloga?
10. Jaka rzecz u innych osób cię denerwuje?
11. Jaki jest twój ulubiony dowcip (zacytuj go)?



Bardzo przepraszam, że nie dodawałam przez długi okres czasu postów ale nie miałam jak.

Zapraszam do komentowania i obserwacji :3 

5 komentarzy:

  1. Fajnie dowiedzieć się kilku rzeczy o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, ale niestety nie bawię się w tą zabawę, a dlaczego to za dużo by pisać. Piszę blog dość długo i moi czytelnicy jeśli chcą poznać odpowiedzi na te pytania to albo je znają albo mogą zerknąć do moich Q&A. Dziękuję, że wyróżniłaś mój blog, ale muszę odmówić przyjęcia tej nominacji.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń