niedziela, 8 listopada 2015

Eos balsam do ust

 Hej,
Dzisiaj o balsamie do ust eos.
Ja mam balsam o zapachu granatu.
Wygląda o tak


Ten balsam naprawdę pachnie granatem,
i ma dość słodki smak.
Balsam z eos ma intensywny zapach
ale napewno nie pachnie aż tak bardzo
jak balsam z Nivea fruity Shine cherry

Zrobiłam test przez tydzień 3 razy dziennie tylko balsamem malowałam usta, by sprawdzić jak działa.
Balsam nawilżył usta są o wiele ładniejsze i bardziej zadbane niż wcześniej .
Ten produkt nie ma koloru i nie lepiej się na ustach co jest dużym +.
Ja temu balsamowi daje 8/10 myślę że są jeszcze lepsze produkty do ust, ale są one droższe za ten zapłaciłam 20 zł.
Patrząc na cenę i jak działa produkt to cena jest niewielka.

Są oczywiście inne zapachy z tej serii wybór jest dość duży.
Jakie są inne balsamy to macie na tym zdjęciu (zdjęcie jest z oryginalnej strony eos).



Mam nadzieję że się podobał post czekam na komentarze.
Oczywiście zapraszam na kolejny post za tydzień czyli w niedzielę wieczór.
Liczę na obserwacje i oczywiście wszystkich serdecznie pozdrawiam i dziękuję za przeczytanie.




16 komentarzy:

  1. Eosy to od dawna hit,ale przyznam że jeszcze ich nie testowałam ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama posiadam eosy i są świetne! ;)
    http://mx-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy takie samo zdanie :-) miło że wpadłaś może mamy jeszcze podobne zdanie na temat innych kosmetyków wpadnij jeszcze kiedyś to się przekonamy

      Usuń
  3. Gdzie można je dostać?
    http://thestyleresearcher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.myeos.pl na tej stronie ja kupiłam swoje jajeczka eos

      Usuń
  4. Ooo! Już od dawna mam zamiar kupić sobie eosa, ale właśnie się zastanawiam pomiędzy nim, a tą pomadką z Nivea.
    Zobaczymy jeszcze co z tego wyjdzie ;)
    Dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne recenzje o kosmetykach! ;)
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/11/31-je-remue-le-ciel-le-jour-la-nuit-je.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzie polecam eos lepiej pielęgnuje oraz nie czuć go na ustach, tom pomadka z Nivea czuć na ustach no i ma kolor, ale jest bardziej dostępna i tańsza ja oczywiście bardziej polecam eos ale to twój wybór

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie miałam kiedy przetestować tego EOS :D Wiem że Balmi sobie też nieźle radzi :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o Balmi ale nie miałam okazji przetestować mam nadzieję że mi się uda za niedługo kupić i zrobić rezenzje

      Usuń
  6. Osobiście ich nie testowałam,ale myślę, że warto by spróbować. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam z ciekawości i nie pożałowałam tego zakupu :-) czy ty spróbujesz to już twój wybór

      Usuń
  7. Chyba wytestuje :*
    Pozdrawiam kochana :*
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne porady, chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten balsam i pokochałam, nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobry :)

    OdpowiedzUsuń