wtorek, 3 listopada 2015

Witajcie

  Oto mój pierwszy post, może nie wiecie ale w pierwszym poście chce się wypaść jak najlepiej (te przemyślenia co napisać, jak to ma wyglądać są straszne). Ja nie mam pojęcia co napisać, piszę na spontan.

  Zacznę od tego o czym będę pisać:
- o kosmetykach polskich i zagranicznych
- o jedzeniu z innych krajów 
- o modzie
- o przepisach kulinarnych
- o podróżowaniu
- o książkach (rzadko)
I o filmach ( raz na jakiś czas)

  Mam 13 lat i nadzieje że wam się podoba blog oraz desing. Jeśli ktoś chce przeczytać krótki opis o mnie to jest na początku po prawej stronie. Jak ktoś ma do mnie jakieś pytania to zapraszam do pisania e-maili, e-mail jest pod moim opisem. 


Piszcie komentarze jak się podoba wygląd bloga i mój pierwszy post (na wszystkie komentarze odpowiem). Oraz zachęcam do obserwacji ;-). 

8 komentarzy:

  1. blog o jedzeniu mm... już mi się podoba :D
    powodzenia w blogowaniu :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie moda,pordóżowanie&jedzenie to moje ulubione tematy ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo wprowadzasz na bloga, ale to dobrze. Powodzenia i witaj w świecie blogosfery :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że jeszcze przeczytasz coś za parę dni nowy post.

      Usuń
  4. Powodzenia w blogowaniu,
    zapraszam do mnie
    queen-of-black-and-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń