wtorek, 1 grudnia 2015

Ciastko z Mikrofalówki w 5 Minut

Mam dla was szybki przepis na przepyszne ciastko, które zrobicie w max. 5min.

Przepis na budyniowe ciastko:
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia;
  • 3 łyżki mąki;
  • 3 łyżki cukru;
  • 3 łyżki mleka;
  • 3 łyżki oleju;
  • 1 jajko;
  • 3 łyżki budyniu w proszku (u mnie waniliowy).
Wykonanie:
Jajko roztrzepać widelcem w miseczce. Dodać olej i mleko, wymieszać. Następnie dodać pozostałe suche składniki (cukier, mąka, proszek i budyń). Dobrze wymieszać. Włożyć do mikrofalówki, temperaturę ustawić na maksymalną. Gdy ciasto urośnie, potrzymać je jeszcze chwilę, wyjąć i podawać.

Ciasto możecie posypać cukrem pudrem albo kakałkiem.





2 komentarze:

  1. Ale świetny pomysł! Nigdy bym nie wpadła, na pewno wykorzystam pomysł (zazwyczaj jestem zbyt leniwa żeby piec ciasto) ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd zrobiłam 'szybkie ciastko' z torebki jestem do takich uprzedzona. Całodniowe wymioty ;/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń