poniedziałek, 21 grudnia 2015

Kawa cynamonowa/piernikowa

Przynoszą wam przepis na idealną kawę
na zimne wieczorem, lub na spotkanie z 
 przyjaciółkom. Kawa jest bardzo prosta do przygotowania i wszystkie składniki powinniście znaleźć w domu.

PRZEPIS 
Składniki:
-0,5 szklanki wrzącej wody 
-0,5 szklanki mleka 
-1,5 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
-2 łyżeczki słodkiego kakała
-0,25 łyżeczki cynamonu
-1,5 łyżeczki cukru lub miodu
Można dodać:
-Przyprawe do piernika
Ozdobić można:
-bitą śmietaną
-lub strzec parę kostek mlecznej czekolady i posypać

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 
1. Do kubka wsypać cukier/miód, kakao, kawę i cynamon (teraz możecie dodać przyprawe do piernika)
2. Zalać wrzącą wodą i wymieszać
3. Dolać mleka pomięszać
4. Można ozdobić śmietaną i posypać czekoladom
5. I gotowe smacznego!!!

Mam nadzieję że spróbujcie i wam zaskakuje, ja bardzo polecam.




2 komentarze:

  1. Ja niestety nie lubię zbytnio cynamonu :/ Jednak herbatka wydaje się bardzo ciekawa :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No i narobiłaś mi chęci ;D wygląda naprawdę apetycznie :) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń